23/1

Godmorgon på er alla!
Eller morgon och morgon är det inte egentligen, hur var er fredag kväll? Min var mysig, åt god mat och glass framför tv:n. Idag har vi en stor dag framför oss, ikväll blir det Club Ambassadur där vi kommer medverka i ett uppträdande som jag skrev tidigare, ska bli riktigt kul. Har hunnit duscha och suttit här vid datorn och lyssnat på lite annorlunda musik. Har någon av er sett Glee serien? Kollade första gången igår och fastnande direkt för en riktigt mysig låt som heter Dancing with myself. Vad har ni hunnit med denna lördag, några roliga planer kanske?
Ska snart börja fixa håret så man har det klart eftersom det står åt alla håll och kanter förtillfället.
Ska ta så mycket bilder jag kan ikväll, får se om jag kan filma när det väl gäller, kan inte lova något. Det här är typ första gången jag bloggar på en helgdag föressten, kan bero på att datorn var ledig här hemma hos Alvaro.
Nej nu ska jag fixa mig, hörs imorgon kväll efter jag vart på middag på Jensens Bofhouse, ha en jätte bra lördags kväll. Love Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0