21/1

Fy vilken dag.
Först försov jag mig så jag missade tåget, det andra var försenat och jag missade bussen i Älvjsö, kan det blir en jobbigare morgon? Kom alltså försent till jobbet men det gjorde inte så mycket, killarna hade redan fixat och donat så jag behövde inte tänka på det.
Dagen gick segt och timmarna bara tickade sakta. Efter jobbet åkte jag till Solna eftersom det var rep idag inför lördag då vi ska vara en del av ett uppträdande på Club Ambassadur, det gick skit bra, har redan gjort den korren i sommras coh då vet nog alla vilken jag menar, annars får ni ta och kika längre in bland mina inlägg så hittar ni ett framträdande från sommaren 09. Har inte gjort så mycket sen jag kom hem förutom att sitta här vid datorn så har man tagit sin lilla tid och pratat med mormor och morfar en stund, planerat lite inför nästa helg då jag och Alvaro ska ut med några från vår dansskola, det kommer bli grymt! I helgen väntar uppträdande, myskväll med Let´s dance och middag med familjen för farfar. Vad har ni för planer inför den här helgen?
Jag har kommit på att min blogg har blivit lite tråkig på sistonde tycker jag iallafall, vad skulle ni vilja läsa om? Finns det något ni vill att jag inte skriver om som ni vill veta mer utav? Var inte rädda att lämna kommentar, blir bara glad av det. Har vart ganska så trött och utslagen i kroppen de här dagarna så jag orkar inte skriva så långa inlägg, har ändå inget vettigt att skriva om. Ska slänga i mig lite mat nuoch titta på Made in Sweden, visste ni föressten att jag var på konserten då Destiny´s Child var här i Sverige, då var Play förband åt dom faktiskt.
         Ha det bäst / Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0