seg

Hey everyone!
Idag har vart en seg dag, har ont i huvudet, mår illa men kroppen hänger på, ni vet när man känner sig dålig och huvudet typ sover medans kroppenär vaken? lite så känns det.
Igår var en jätte skön klass igen med David Beinkowski, körde till en riktigt smörig hiphop låt men kul var det, ikväll blir det Sabina Dalfjäll som är vikarie för Cherie,får se vad det blir för stil då.
Jag sitter här och funderar på vad jag ska köpa i födelsedags present till min pojkvän, han fyller år nästa vecka och jag har ingen aning i år vad jag ska köpa eller göra för honom, sucks balls.
Funderar även på att kanske sticka in till dansen lite tidigare och svänga förbi lilla thai kiosken, så grymt god mat där. Har suttit och bläddrat bland både gammal och ny musik och det kryper i kroppen lite när jag tänker tillbaka på hur kul det faktiskt är att undervisa samt korra till en massa låtar, men jag vet att jag gjorde rätt val genom att ge över det till Rebbo, man kan inte utveckla sina elever om man själv inte utvecklas och då är det inte mer än rätt att ge över ansvaret till någon som kan skapa lite nya idéer och ge dom mer inspiration.
Tänkte faktiskt bara slänga in ett snabbt inlägg, slänger in lite skön musik som jag lyssnat på idag, ha en bra dag /Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0