Fuck off

Så är mitt humör just nu, det enda som gjort mig på humör är en enda låt som ligger mig varmt om hjärtat pga alla minnen bakom den, men det är det enda.
Är så oerhört trött och förbannad och vill bara vara ifred, jag är ledsen att jag skriver det men jag skriver det här för min egen skull för att få skriva av mig mina känslor.
Hade jag haft en boxningssäck hade det vart bättre för då hade jag kunnat få ut ilskan där men så är inte fallet, får ta ut det på min dans idag istället, få ut mina känslor på det sättet är bland det bästa ibland beror lite på vad man har för typ av klass och lärare, but that´s how I´m gonna do it.
Igår hade vi en klass med Patrick Riber, kändes väl sådär orkar inte ens gå mer ingående på det. Idag var det lugnt på jobbet, knappt något att göra och man frös arslet av sig både inne och ute tror till och med att mitt hår blev lite frostigt imorse när jag gick ut i - 14 grader, hur fan klarar man av vintern egentligen?

Det jag skulle behöva mest av allt nu är min pappa, jag behöver få vara där och få rensa tankarna, rensa luften och det är där jag känner mig som mest hemma, tyvärr är det alldeles för långt att åka och dyrt eftersom det är i Grekland. Jag längtar tills jag får spendera två veckor över julen nästa år med dom, kommer bli min första gång som jag träffar dom under vinter tid och får se hur dom gör och hur tomt det kommer vara på Kos än vad jag är van vid. Längtar verkligen efter min släkt och mina syskon och mest av allt min pappa, ord går inte att beskriva saknaden av att bo så långt ifrån de man älskar, det gör ont varje dag även om man väljer att inte visa det.
Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på Glee och bara ta det lugnt innan det är dags att ge sig ut i den här kylan igen, take care / Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0