Do it like a dude

Hej allihopa!
Denna helg har vart helt störd, i fredags var jag på personalfest med jobbet i Södertälje det var riktigt trevligt, stog och väntade på en buss i 45 min innan jag insåg att vi kollat fel på tid tabellen så jag hade alltså stått 45 min i onödan och trott att buss jäveln var sen, tillslut kom jag iallafall hem till min älskling.
I Lördags hade vi audition träning med Babydollz, det gick inte som förväntat självklart satte man korren men man fick inte till känslan eller något liknande, så lite besviken på sig själv kanske man blev.
I Söndags var det dags för den riktiga audition och det var GALET!, körde på som aldrig förr och har aldrig vart så stolt över mig själv som jag var då, känslan,korren allt satt där det skulle, tyvärr så kommer jag inte fortsätta i gruppen eftersom jag måste ta tag i andra saker innan jag slänger mig in i såna här saker igen.

Veckan som gått än så länge har jag spenderat på jobbet, har blivit riktigt äckligt förskyld och har typ haft ont i halsen så jag fick avstå från den enda danslektionen jag såg fram emot den här veckan men fick veta nyss att vi kommer köra samma korr idag som på audition så det går inte att säga nej. Nu har det ändå gått över till en vanlig förskylning och smärtan i halsen är borta så det ska inte vara någon fara.
I helgen blir det lite middag och bowling för min älskling som fyller år, får ta och fira riktigt rejält nästa månad istället. Känns helt sjukt att jag faktiskt lärde känna honom när han var 15 och nu blir han 20, tiden går så sjukt fort och rätt som det är så står man här nästan 5 år senare. Vi har ju bara vart tillsammans i 2½ år men vi har som sagt kännt varandra betydligt mycket längre, kommer ihåg när jag skrev här i bloggen om min "bästa vän" det var han och det roliga är att idag är han den jag får spendera så mycket kärlek på, lite roligt och sjukt sådär.
Nu ska jag iväg in mot stan, ska se om jag hittar någon present eller liknande för det lilla jag har sen blir det in mot dansen och träffa miss Celaya och käka lite innan dansen.
Slänger in videon på låten som vi körde till på audition och som vi kommer köra till ikväll,
take care /Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0