My B-day!

Hej allihopa!
Idag är det min dag, för det är min B-day och den har vart ett utav de mysigaste födelsedagarna någonsin.
Dagen började jätte bra med solsken och en bra dag på jobbet, åkte iväg till dansen och hade en minst sagt konstig lektion med massa rep och träning och många sura miner där emellan, efter det samlades alla och sjöng för mig och sötisarna hade skramlat ihop lite chips,cola,godis, jordgubbar mm, Love you guys!
Åkte hem och fick lite presenter och har ätit god middag, som sagt det har vart en mysig födelsedag men på lördag smäller det, då blir det ut och röja med mina käraste.
Imorgon är det jobb som väntar och ännu mera dans med Camme, ska bli grymt att fortsätta på den korren, I love it..."Hello Mary Jane, I can´t get you off my brain", sen åker jag hem till älsklingen igen. Känns helt sjukt att jag sitter här hemma igen efter 1 månad, det har gått så himla fort att jag knappt kommer ihåg vad som har hänt under dessa veckor. Nu hade jag tänkt börja röra mig mot sängen börjar bli lite trött efter en ansträngande dag, tar och skriver lite mer på Söndag tror jag faktiskt, då har jag lite roliga bilder att visa mm.
Take care sleep tight /Elin


Kommentarer
Postat av: Little M.

Min mamma ville inte att jag skulle dansa på lovet och det blev jätte bråk här hemma :/ Men hoppas du hade det jätte roligt ! :D Btw, Satte ni placeringar :(?

2010-04-09 @ 09:00:37
URL: http://littlemarilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0