VMA

Hej allihopa!
Hoppas ni mår bra, är ni lika chokade som jag är över Kanye West´s kommentar under Taylor Swifts tacktal?
Seriöst hur kan man ens bete sig så mot en annan artist, jag tycker det är så respektlöst när man jobbar inom samma branch. Jag sitter just nu och tittar på galan eftersom jag inte kunde se den inatt så spelade jag in allt, tyckte Lady Gaga hade en rolig show men jag hade gärna hört en annan låt en Paparazzi, tycker det är en av de sämsta om jag ska vara ärlig. Och just nu känner jag bara att jag längtar tills New Moon kommer ut på bio, ska verkligen rusa och se den då, brukar inte tycka om såna typer av filmer men jag tyckte den senaste var riktigt grym.
Helgen har vart jätte bra har dansat arslet av mig bokstavligen, sitter med världens träningsvärk från ett hårt pass på Blue Hill. Vår lektion med våra elever gick bra, första lektionen så man får helt enkelt ta hänsyn till att alla pratar och det är lite si och så, nya hårda tag på söndag helt enkelt.
Idag har man vart till jobbet och kämpat lite, men vi har haft en rolig dag tillsammans, det är helt sjukt hur vi kan garva bort en hel dag och det bara flyter på, kan kanske bero på att man är så rutinerad i den man gör att allt bara rullar på. Ikväll blir det bara avslappning framför tv:n, väntar på ett samtal från min vän John, blir lite planerandes inför hans 21års dag nästa vecka. Nu ska jag fortsätta titta på VMA, skriver lite senare ha det bäst så länge / Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0