Nu måste vi dra

Nu är man hemma igen, blev fast på jobbet eftersom lilla Becca inte ville att jag skulle gå som lockade mig med kaffe och skitsnack. Hade ju planerat att jag skulle städa men orkar verkligen inte nu. Det har gått bra på jobbet idag, extremt stressigt när alla kommer på en och samma gång och folk tror man har hundra armar, men jag är glad att jag har någonting iallafall. Imrogon är det dags för min första lektion på Blue hill i stängda klasser, ganska så nervöst faktiskt men det ska nog gå bra. Tycker det är jätte kul att se små gulliga kommentarer bland inläggen, ni kan alltid räkna med att jag svarar er. Tänkte hoppa in i duschen nu och käka lite, jag hoppas ni andra har haft en bra dag, tänkte dedikera den här låten till min vän Mia, speciellt refrängen, livet blir bättre ska du se. Ha det bäst / Elin



Kommentarer
Postat av: Sandra Johansson

Trevligt :)

Jag pratar i telefon :)

2009-09-09 @ 19:43:42
URL: http://gloriantur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0