Hot girl

Hej allihopa!
Shit nu har jag inte uppdaterat på länge igen men det har sina anledningar.
jag hoppas ni alla mår bra, själv sitter jag hemma och är sjuk, får helt enkelt skylla mig själv lite eftersom jag visste att jag var på väg att bli förskyld i torsdags på dansen men körde ändå fullt ut. Helgen har vart super i fredags var jag och Alvaro ut med massa vänner för att fira en av mina närmsta killkompisar som blev en helt lyckat kväll med mycket dans och skratt.
Spenderade en alldeles underbar lördag med lunch på Sala Thai, fika och bio och hyrfilm senare på kvällen med Alvaro och hans mamma och moster.
Söndag blev rätt tråkig eftersom jag inte dansade något men bäst var nog det eftersom jag hade lite feber senare på kvällen. Men jag satt och kollade på våran lektion i solna och Huddinge och fick lära mig stegen efteråt av älsklingen. Jag har haft en jätte mysig helg om man bortser från denna jävla förskylning, har stannat hemma från jobbet nu i 2 dagar men det är nog bäst så, vill inte komma och smitta alla andra.
Imorgon är jag tillbaka på jobbet, men jag får nog ta det lilla lugna ändå så det inte blir ännu värre, dock är det lite svårt att ta det lugnt om man får in mycket gäster osv.
Tänkte lägga in två låtar som är alldeles underbara, I love it! På söndag är det dags för Alvaro och hans bror Victor att spela in den sista scenen av deras musikvideo, kommer bli grymt har jag en känsla utav. Jag tror så mycket på dessa två killar, jag vet att de kommer lyckas på ett eller annat sätt med det dom gör, jag känner mig så stolt som flickvän när jag ser hur mycket han brinner för det han gör och han är verkligen duktig dessutom.

Jag själv har börjat inse att jag kan faktiskt dansa, har ju länge tvivlat lite då och då när saker och ting blir svårt, men det är det som gör att man utvecklas. Jag har dansat i 7 år varav 5 år har jag spenderat på ett och samma ställe. Nu när jag kom till Blue Hill så känner jag en känsla av att jag har äntligen hittat rätt, de hör lärarna jag har är alldeles underbara och så grymma. En riktig inspirationskälla för mig själv, och när det blir tufft så stöttar dom och pushar mig ännu mer. mitt nya sätt att tänka : Jag kan, jag vill, Jag SKA! Tack mina underbara vänner/familj och pojkvän som faktiskt tror på mig och som alltid har sån positiv feedback att ge.
Nu tänkte jag hoppa in i duschen och sedan ta mig en kopp te och lägga mig framför tv:n och slappa ta hand om er / Elin





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0