Home again

Usch och fy vad jag känner mig dum. jag har faktiskt vart hemma i en veckas tid nu, men inte orkat skriva har liksom inte haft någon som helst motivation att skriva förrns nu tror jag. Känner att ajg behövde skriva lite om tiden som gått sen vet jag att ni som läser väntar på de 3 senaste veckans dans, dock får det nog ta och vänta tills på Söndag. Som sagt så har jag ju vart ner till Kos, mitt kära lilla andra hem och träffat hela tjocka släkten och spenderat 14 helt underbara dagar med min mamma och Alvaro där nere igen. Vi har ätit god mat, festat, umgåtts med min släkt, vart väldigt mycket med min pappa och lillasyster och bara levt livet. I år var det något som var annorlunda kändes det som , jag var helt plötsligt mer ledsen över att åka hem än tidigare kan bero på att jag spenderade mer kvällar till att umgås med pappa än att gå ut och festa. Vi har haft det jätte bra, flygresan ner gick bra lite guppigt osv men jätte bra personal som tog hand om mig, mer än vad man kan säga om resan hem.
Det var nog den bästa resan jag någonsin vart med om i flygväg, helt lungt och stilla hela vägen hem men med världens sämsta personal som inte alls tittade till mig, det var där jag kände att det går inte att åka flyg utan att ta något lugnande till nästa gång för jag kan verkligen inte kontrollera mig när det blir jobbigt, som tur är så hade jag min mamma på ena sidan och min älskling på andra.
Nu när jag kommit hem har jag jobbat, vart iväg på bröllop som var jätte vackert, all lycka till er Jared och Anna!
Vart iväg på Kina restaurang och firat Alvaros pappa och bara jobbat ännu mer. Livet rullar på som vanligt igen och det känns väl lite sådär om jag ska vara ärlig, hade gärna vart borta längre tid, men vem vill inte det.

Idag blev jag tvungen att sjukanmäla mig pga något som jag ansåg hade fastnat i min hals, satt på närakuten i ungefär en halvtimma innan jag blev skickad till stora akuten på näsa,hals,öron avdelningen. Väl där fick man vänta i 1 timmar tills det blev min tur, där inne fick man sitta på en stol och läkaren titta i halsen, sen blev hon tvungen att gå ner genom näsan med en grej och ner i halsen med en lampa. Det var väldigt kämpigt och jobbigt och tårarna rann och ont gjorde det när hon tröck på rätt ställe. Jag som trodde att jag hade fått något i halsen hade fel för det fanns ingenting där men hon såg att just det stället jag sa att det gjorde ont var på struplocket så förmodligen kan det vara det som irriterar min hals och kan bero på en infektion, så det var bara att åka hem igen och hoppas att det går över annars blir det röntgen som gäller.
Här hemma har jag bara tagit det lugnt och tittat på tv och suttit vid datorn, imorrn blir det jobbet igen som gäller och sen blir det av hem till älskling. På lördag ska vi tydligen ut till Tyresö för att fira alvaros pappa och hans flickvän som har satt ihop deras födelsedagar, får se hur det blir blir säkert jätte kul.
Tänkte slänga in lite bilder från vår tid på Kos, får se för det är ganska många bilder så det kan bli två inlägg som ni förstår. Ha en fortsatt bra kväll nu och sorry för det långa inlägget / Elin


  
   
   
På väg till min kusins Café Gallop
 
Bargatan
  
Upptäcksfärd
   
  
Vid Poolen med syster och Alvaro
 

Café Latino
   
Syster dansskola, på väg ut till Gallop Café igen för middag
   
   
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0