Face Drop

Hej allesammans!
Tänkte skriva lite snabbt här hemmaifrån Alvaro, jusst nu sitter jag vid den här datorn och älsklingen sitter vid sin dator och gör lite musik, medans jag lyssnar på musik, spelar poker och sjunger för mig själv. Måste lägga in 2 låtar jag pumpar högt jusst nu, slänger in dom i slutet. Så vad har ni haft för er? själv har vi bara tagit det lugnt både igår och idag, käkat lite mat och älsklingen var nog lite stolt eftersom hans stekta potatisar blev så goda, du är så söt baby! Vad har vi mer gjort, jo jag ställde mig och gjorde frappé till oss sen har vi bara suttit här och skrattat och spelat lite poker på facebook, ska snart dra ner till videoaffärern och hyra en film, vet att dom kommer visa Forrest Gump ikväll men vi får se om vi hittar en annan film då blir det den. Nu ska vi tydligen röra på oss enligt Alvaro, så ni får ha en super mysig lördag kväll, själv blir det lite drinkar här hemma med myspys, ha det bäst / Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0