Dans,dans,dans

Så känns mitt schema och jobba,jobba,jobban men på Fredag blir det äntligen lite relax-mode.
Idag har man vart på jobbet fram till klockan 19.00, jobbade in mina timmar som jag var sjuk och det var det värt för fy vilken rolig dag jag har haft på jobbet.
Hela lunchen var crazy men vi jobbade så extremt bra tillsammans idag så man blir stolt. Sen kom Becca förbi, lilla gullungen gjorde mig en stor tjänst som körde mig fram och tillbaka snabbt till Huddinge för att hämta Alvaros nycklar som han glömt där igår. Sen var man tillbaka på jobbet, fick ta några kunder som kom in och det var inte igår kan jag säga.
Det är sjukt hur fort man glömmer bort något som suttit så inmatat i ett helt år, kassan var helt plötsligt en främling nästan. Vi garvade,planerade och snackade skit, jag,Malin och Becca sen var det dags att åka hem så fick jag skjuts till stationen av lilla Becci-boo. Här hemma har det väl inte hänt så mycket, har käkat,duschat och absolut inte städat mitt rum som jag borde göra för guds skull, någon som vill städa mitt rum kanske? Nej skoja bara, så farligt är det inte.
Imorgon blir det dans igen, stängda klassen på Blue Hill ska bli riktigt kul, ska även åka en sväng till systemet och inhandla inför Fredag innan jag åker till Solna och möter upp Alvaro.
Nu tänkte jag ta mig en kopp te och lägga mig och läsa Vecko revyn och bara ta det lugnt, min kropp är lite trött känner jag. Jag skriver mer imrogon kanske, vet inte om jag kanske sover i Salem imorgon, annars hörs vi på Fredag. Take care /Elin

Jag och Becca på personal festen i vintras, lite rund om fötterna vid det lagret.


Kommentarer
Postat av: Leia

Hej där!

Hur är det med dig? =)

2009-09-27 @ 11:30:48
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia

Härligt! Här är också bra!



Vad gör du? =)

2009-09-28 @ 21:45:40
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0