Boom boom boom

Hej alla söta!
Hoppas ni mår bra, jag mår jätte bra idag känner mig fylld av glädje, vet inte riktigt varför med tanke på att det blev som det blev på jobbet, men det var skönt att jag hade min lilla Becca där vid det tillfället, du vet verkligen vad jag tänker gumman, puss för att du är den du är!
Vad har ni haft för er idag? Jag har vart och tränat lite med Alvaro i Huddinge inför vår lektion, dock blir det mycket trams och freestyle när vi bara lallar runt men vi fick ihop en liten koreografi iallafall. Efter det åkte vi in till stan och sprang praktiskt taget till Pub och köpte det vaxet han ville ha inför hans inspelning imorrn för deras musikvideo. Japp ni läste helt rätt, nu rullar det igång för dom igen Camaleon y Ckz " Los Chisue", imorrn blir första dagen på deras inspelning och den 4:e Oktober får jag ställa in min dans eftersom man själv ska medverka som dansare i videon. Dock kommer inte denna synas på ett tag eftersom detta är ett projekt som dom själva står för med hjälp från några kontakter men jag ser verkligen fram emot det.
Det känns så himla mysigt nu igen, ett tag har det väl faktiskt vart upp och ner ner och upp som en berg-o-dal bana som i alla andra förhållanden, men nu är det på väg upp igen känns så skönt när vi är vanliga Elin och Alvaro, glada,spralliga och fortfarande nykära knäppisar. Känner mig lite smått lycklig eftersom jag klickat hem två små skönheter som är på väg i paket hem till mig, kunde inte låta bli, visar kort nedanför på en utav dom.
Nej nu ska jag fortsätta titta på Idol, på Fredag blir dte myskväll hemma hos Becca ska bli riktigt kul tycker jag att få lära känna både Malin och Becca lite mer, dock känns Becca som en av mina närmsta vid det här lagret för den tjejen har verkligen fått höra både det ena och det andra och tvärtom.
Ha det bäst nu puss / Elin


Pink Flower Dress SEK 299, Rare Fashion - NELLY.COM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0