Automatisch

Tänkte att jag bara måste lägga upp den nya singeln från Tokio Hotel, en aning mer elektro denna gång men jag gillar det, dom har en charm i sig och har alltid haft tycker jag. Tänkte bjuda på båda versionerna, vilken tycker ni låter bäst? Jag personligen tycker den tyska versionen, men den engelska är lika bra den med. Finns dock ord på tyska som inte går att översätta precis till engelska och då blir det väl lite konstigt men men. Just nu sitter jag här igen vid datorn och gör inte så mycket, ikväll blir det dans på Blue hill, ska bli kul att pröva på något nytt så får vi se vad det innebär att gå performance klassen. Alvaro sitter och gör musik igen och jag funderar på att gå ut och ta en cigg, dock skulle det kanske vara ganska onödigt eftersom jag knappt rökt något under hela helgen, är lite stolt över mig själv. Imorgon gäller det ska verkligen försöka sluta på allvar den här gången, så från och med imorrn kommer ni säkert få stå ut med en liten röksugen Elin som skriver av sig för att hitta på något annat.
Nej har inte mycket att skriva om så varför skriva alls då egentligen, ni får ha det bäst jag skriver mer ikväll efter dansen puss / Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0