Shut it down

Goddag!
Hoppas er måndag har vart bra, min började med att man försov sig IGEN!, ville nog bara ligga kvar och drömma vidare i min varma säng imorse. Som tur var så ringde mamma iallafall en kvart innan bussen skulle gå så man hann ändå till jobbet i tid. Dagen har vart riktigt seg, har inte vart så mycket att göra på jobbet, men det kan vara ganska skönt ändå när man bara är en servitris, imorgon kommer ändå min lilla Becci till jobbet igen finns alltid lite roligt gossip att höra från helgens gång. Idag har man varit duktig, har redan tvättat två tvättar, skulle egentligen behöva städa, men det får jag ta imorgon istället, orkar inte nu. På Fredag ska man vara "barnvakt" åt mina två bröder, dock är dom inte så små och snälla och söta som går och lägger sig kl 19.00, men det gör inget, hade tänkt locka hit min äldsta brors flickvän oxå så tänkte jag göra lite tacos och hyra film, får se om det blir något spel maraton här hemma kanske.
Fy vilket gäng vi kommer vara här hemma, jag,baby,adam samt hans flickvän och min yngsta bror Elias, va bara lugn mamma jag ska hålla ordning här medans ni är på bröllop (höhö).
Imorgon tänkte jag ta mig ut till Huddinge och repa lite på våra koreografier till våra elever, fick en massa inspiration och massa idéer på vägen hem från jobbet som jag bara måste testa framför spegeln. Får se om baby orkar ta sig ut eftersom han ligger hemma och mår dåligt den stackarn, hoppas du blir bättre snart honey <3
Nej snart måste jag nog ta ut tvätten igen, får bli ett kort inlägg helt enkelt skriver lite senare.
/ Elin

" I´ts my life, I´m gonna do what I do, and if you don´t like it, it´s cool F*ck you"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0