One Love

Hejsan!
Hoppas ni har haft en bra helg, min har vart mysig men ändå fartfylld. Under veckan som gick så träffade jag min älskade vän Michelle, spenderade timmar med att prata om allt och ingenting, tack gumman det var så skönt att få prata av sig lite. Har även bokat biljetter till Bounce sista föreställning i April "The last Bounce", fick bli ståplatser till mig,älskling och Michelle, ska bli så grymt kul att få gå och se dom en sista gång. I torsdags var det dans igen, Cicci tar kål på en verkligen, extrem kondition och styrka men det känns verkligen bra efteråt. I fredags kom älsklingen hit till mig, eftersom mamma och pappa åkte till Småland för bröllop under helgen så var det jag och mina syskon här hemma, lagade Tacos till alla och tittade på tv hela kvällen. I Lördags gick jag och Alvaro upp till min mormor och morfar och hälsade på, åt lite luch/middag och tog oss sen en sväng in till stan för en fika, när vi kom hem hyrde vi film fick bli "Wolverine" och "17 again".
Igår Söndag var det dans igen, så jävla rolig koreografi, var helt sjukt att jag lärde mig en hel dans på en lektion bara, kan inte alla dagar vara så, att allt bara flyter på och man faktiskt minns allt man gjort dagen efter. Kan slänga in ett klipp på den när vi har övat in den tillräckligt så kan ni får se. Idag var jag hemma från jobbet,har haft sån äcklig huvudvärk i en hel vecka, så man har väl knaprat alvedon som godis den senaste tiden, kände att den inte hade gett efter sig imorse så bestämde mig för att stanna hemma. Det blir nya tag imorrn istället, nu ska jag hoppa in i duschen och lägga mig i soffan med en kopp te och läsa Cosmo tänkte jag.
Kan skriva mer imorrn istället, ska nog ta mig en sväng till stan och kolla skor, eller så får det bli skor till nästa månad eftersom jag bokat en helkroppsmassage denna månad dessutom och beställt en fin fin tröja från Kan Dee som jag verkligen längtar efter tills den är i mina armar. Ni får ha det bäst så länge, slänger in en mysig och fin låt som vi körde till på dansen igår.
/ Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0