KanDee

Äntligen! Nu är jag hemma från jobbet, det är så sjukt så fort jag är ensam servitris får vi jätte mycket att göra men när vi är två så är det hur lugnt som helst, undra om det är så på andra jobb med?.
Vad har ni haft för er idag då?
Jag kom hem och såg att mitt paket från KanDee hade kommit så det gjorde mig väldigt lycklig, har även hämtat ut biljetterna till The last bounce så nu har jag dom här hemma med, längtar som tusan tills det är dags men då får jag vänta ett bra tag till. Det var egentligen tänkt att jag skulle ut och fika med min kompis Michelle men det blev ändrade planer så nu får jag sitta här hema istället och ruttna bort lite, ne får väl se till att göra något, undra om jag ska försöka ta min första joggingrunda? Tror jag ska städa upp lite här i rummet nu och lägga mig i soffan ett tag, känner mig så trött och sliten hela tiden. Lägger upp bilder på mina nya skor samt den underbara tröjan, skriver lite mer senare ikväll, / Elin


     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0