Irreplaceable beauty

Hej på er!
Hoppas er helg har vart super, min har vart jätte mysig. I Fredags var det basketmatch på schemat, träffade Lamin,Rebbo,Rebecca och älsklingen i Solna där iv gick till Solna hallen och kollade när Solna Viknings spelade, inte för att vi var där för att se på en match egentligen utan för att stötta de dansare som kom från Blue Hill som stog för dagens dans där.
Eftersom vi själva ska uppträda precis som dom gjorde så var det bra för oss att se hur det gick till och se hur lokalen såg ut, det kommer bli grymt. Efter matchen var det dags att åka hem, hemma hos Alvaro slog vi oss ner framför tv:n och kollade lite där tills ögonen var jätte tunga. Lördag morgon vaknade jag av ett ljud som man kände igen, nämligen lilla Oliver som var på besök, dagen bestog av lek,tv och mys med honom tills han somnade i mina armar. På kvällen gjorde jag och älsklingen en äppelpaj som blev en succé, iallafall om vi frågar honom.
Senare satte vi oss framför Körslaget och kollade, blev lite små sur när Rigo och hans kör åkte ut faktiskt, tyckte inte dom förtjänade det, sen blev det film på tv "Wild Hogs", en väldigt mysig kväll kan man säga.
Idag vaknade jag upp och åkte ut till Huddinge, eftersom älsklingen stack tidigt på morgonen till Luma fick jag åka själv från honom till vår lektion, den gick bra dom börjar nog förstå hur stegen ska se ut osv. Kan lägga in lite bilder från dagens lektion här under, lägger ut lite från hela helgen. Nu sitter jag här och ska snart hoppa in i duschen och kolla lite på tv:n tänkte jag. Vill oxå slänga in ett stort grattis till Foki som vann så många kategorier, det förtjänade du verkligen! och grattis till er andra som vann på Blog Awards. Skriver lite imorgon istället, ha det så bra tills dess / Elin


Den goda Äppelpajen
  
Basket matchen med Rebbo,Alvaro,Lamin och Rebecca
  

Träningen idag med våra elever
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0