Grym helg

Hej allihopa!
Shit nu har jag gjort det igen, ska fan aldrig säga att jag lovar att skriva det kanske funkar bäst så.
Hoppas ni alla har haft en super mysig/rolig helg för det har jag haft. Fredagen började med jobb såklart sen bar det av in till stan för att möta upp älsklingen och ta en shopping tur för att hitta något till deras musikvideo. Hittade ett par skit coola skor som är chock rosa/svarta med spets på som får bli mina nya dansskor blad annat. Sen vart det hem och titta på Idol och mysa framför tv:n. Lördag blev lite mer hektisk eftersom vi skulle frakta saker hit och dit, slutade med att vi käkade middag på jobbet där min lilla Becca var, blir så glad av att se henne.
Åkte till Stuvsta och hämtade den stora berg sprängaren till videon och sen var det full rulle hemmåt.
Söndag började tidigt, upp och packa allt som skull med och ta tåget, på tåget mötte vi Alvaros kusin Natta som hjälpte oss att bära allt till Luma där inspelningen skulle hålla till.
Det var en hel galen dag, riktigt roligt att se alla som ställde upp trotts det hårda vädret och kylan. När videon släpps beror helt på när den blir klar men den kommer absolut att visas här på bloggen, var verkligen kul att spendera en dag med mina danslärare dessutom, det enda som var synd var väl att Camme inte kunde närvara på inspelningen. En väldigt lyckad helg och killar ni är så otroligt duktiga och det var verkligen en ära att få medverka!

Idag har jag vart på jobbet med världens värk i rygg och axlar, tror det beror på kylan igår, att dansa ute när det är svin kallt och regnet piskar en i ansiktet är inte fullt så roligt men vad gör man inte för att det ska bli så bra som möjligt. Har kommit hem och tagit det lugnt, ska hoppa in i duschen snart och få bort all hårspray som sitter kvar i håret och krypa ner i soffan tänkte jag. Slänger upp lite bilder från igår, vart inte så många eftersom allt inte gick som planerat med kameran men men ni får iallafall några. Vill bara säga GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MIA HONEY <3 om ni vill skriva ett litet grattis till henne så finns hon på http://miataipale.blogg.se
Ha det bäst nu love Elin



  
  
  
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0