Down

Hej alla söta!
Hoppas ni mår bra, och har haft en underbar dag.
Jag stannade kvar hos alvaro igår därför blev det ingen uppdateringen efter jobbet. Åkte in till stan och hittade ett par jätte söta "uggs" inspirerade skor som fick följa med mig hem, mörk lila med snöring där bak för bara 229 kr på Deichmann, älskar verkligen den affären eftersom man alltid hittar något, har ni inte vart där så tycker jag verkligen att det är dags att gå. Efter shoppingen åkte jag och mötte Alvaro sen blev det hemdags med hyrfilm och naturgodis,riktigt mysig kväll kan jag säga. Idag har man gått till jobbet trött,sliten men förväntansfull, det var inte så värst mycket att göra idag, det är lite konstigt det där att precis innan löning kan det bli jätte mycket men straxt efter löning så är det jätte lugnt och dött ett tag, undra varför?. Efter jobbet åkte jag hem och gick upp till gymmet för min helkroppsmassage som satt jätte bra för mig trötta kropp, ska fan börja unna mig lite sånt där mycket oftare fast nästa månad eller så blir det nog naprapaten igen eftersom jag tror min rygg behöver knäckas igen. Det är helt sjukt, första gången jag skulle gå till honom var jag jätte nervös nu skulle jag lätt gå till honom fler gånger eftersom kroppen mår så mycket bättre känner jag av att räta ut ryggraden igen, och det är inte ås äckligt som det låter och jag tycker verkligen inte att det gör ont som så många andra säger. Nu sitter jag och tittar på avsnitten från Ugle Betty och Desperate housewhifes från igår, måste hinna se dom innan det är dags för Grey´s ikväll, är det någon mer än jag som är så serie beroende?. Nej nu kom pappa hem med lite kina mat, det kommer sitta fint ni får ha det bäst så länge, kan ta en bild imorrn på mina nya skor så slänger jag in den här. Hoppas ni får en bra kväll, ha det bäst / Elin

"Tatto your name across my heart, so it will remain. Not even death could make us part"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0