All the right moves

Usch förlåt ännu en gång, men det här har verkligen inte vart min vecka, har inte velat blogga, inte prata inte gör något annat än att dansa och bara få vara lite.
I Tisdags tränade jag och älsklingen på en ny koreografi till våra elever fick bli till J.Holiday - Bed som vi ska lära ut nu på söndag får se hur det går men det ska bli jätte kul att göra den.
I Onsdags hade vi personal möte på jobbet vilket är en av anledningarna till att jag inte alls velat blogga osv.
Sorry för det, igår hade vi dans som gick åt h*lvete, förstog inte alls stegen men jag försökte. Som tack har jag ändå Alvaro som hjälpte mig igenom stegen efteråt och visade hur dom skulle vara så det var en lättnad, måste nog bara öva in dom själv ett tag nu tills nästa torsdag. Idag har jag vart på jobbet och åkte direkt till Hudding e för konferans för föreningen jag undervisar i, hade en konferans ang jämnställdhet inom vår organisation med middag,vin och bubbelbad, mycket trevligt faktiskt. Nu sitter jag här hemma och ska snart gå och lägga mig, jag orkar faktiskt inte skriva så mycket med tanke på att det är sent, så ni får njuta av två låtar som pumpas högt hos mig istället tyvärr hittar jag ingen bra version av Danity kane - Sucka 4 love men ni hör nog ändå.
Ha en trevlig helg jag skriver igen på Söndag / Elin


Kommentarer
Postat av: Emma

fin blogg.

allt bra me dig? :)

2009-10-11 @ 18:45:06
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0