Upp

Nu är jag hemma igen, åkte till Alvaro efter jobbet i fredags för en avkopplande helg med massa mys och bio besök. I Fredags tog vi det bara lugnt och glodde på Idol, var så nervös att Rabhi skulle åka ett tag, jag tyckte han sjöng jätte gulligt till den låten som han gjorde. Lördag bestog av ungar som ringde på dörren för "Bus eller godis" var ni utklädda till något i lördags eller var ni kanske på någon rolig fest kanske? Vi åkte in till Söder och solade och tog oss en tripp till kyrkogården för att hälsa på min gammelmormor, som vanligt lämnade jag en liten lapp som jag vet att du ser från det stället du befinner dig på nu. Efter kyrkogården åkte vi hem och bänkade oss framför tv:n igen, vi är verkligen lata när vi väl har ledigt vilket kan vara väldigt skönt för jag har nog aldrig vart så utvilad som jag var den här helgen.
I går hade våra elever ledigt från sin dans och det gällde migoch Alvaro med så vi bestämde oss för att åka in på Bio, det fick bli Upp på 3D, tyckte den var jätte rolig och speciellt i 3D.
Idag fick jag mysigt sällskap till Älvsjö av älsklingen eftersom vi började sammtidigt idag, har jobbat över hela dagen så jag kom nyss hem 310 kr rikare i dricks kändes väldigt bra med tanke på hur lite jag får in från lunchen haha, nu sitter jag här och dricker lite nyponsoppa och funderar på att lägga mig i soffan och glo på tv är så himla trött efter att ha jobbat 11 timmar nu. Imorgon blir det lite dans med några från Blue Hill, ska bli spännande och skoj så det kanske är lika bra att jag skriver imorrn, kan ta lite kort så ni får se om vi kommer fram till något roligt. Ha det bäst / Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0