Transform ya!

Heter låten jag lyssnar på just nu, har ni inte hört den ännu så har ni chansen här lägger upp lite nytt i mina hörlurar längre ner. Så hur mår ni allihopa? Fredag idag vilket innebär helg för många, dock inte för min del.
Hel veckan har bestått av jobb,dans och träffa älsklingen lite snabbt.
Imorgon jobbar jag igen från 16-21 sen får jag åka hem till min ängel igen och sova i hans famn för att sedan vakna fett tidigt på söndag morgon och gå på mässa i Älvsjö, vad sägs om det schemat. Jag och Alvaro har blivit inbjudna av vår förening till till en mässa som heter Best of best där det kommer hållas massa danskurser,seminarier mm plus att vi går säkert in en sväng på Hälsomässan innan det är dags att dra sig iväg och hålla lektion till våra elever.
Ikväll blir det bio med några st från Blue Hill, Micheal Jackson "This is it" står på schemat, ska bli skoj att träffa alla utanför danslokalen faktiskt synd bara att några inte kunde följa med, men det kommer fler gånger.
Har lite brottom om jag ska hinna med allt jag hade tänkt göra innan jag måste sticka, så det blir ett kort inlägg så skriver jag mer på Söndag ha en jätte bra helg allesammans / Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0