svininfluensan?

Hej allihopa!
Hoppas ni mår bra, själv sitter jag här med världens förskylning,ont i halsen och törtt som satan i kroppen med en fet jävla huvudvärk. bara det inte är självaste svininfluensan för då vet jag inte vart jag tar vägen, får nog ta och ringa någonstans imorgon och se vad dom har att säga om saken. Sitter här och dricker en kopp te fast att huvudet känns riktigt tungt och man kanske borde lägga sig så orkar jag inte resa mig upp.
Nej usch vad negativ förlåt, idag har jag iallafall hunnit med jobbet, dansat i Huddinge med crewet kommit hem och tittat på tv i takt med att denna förskylning blivit värre ( Ännu mer negativitet)
Nej jag orkar verkligen inte sitta här mer, och Sandra när du läser det här imorgon när du är på jobbet så kanske du förstår varför jag inte ringde, sorry gumman men jag hade ingen ork i kroppen alls. Ni får ha det bäst där ute Hugs / E

Många minnen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0