Morning after dark

Om ni inte hört den ännu så MÅSTE ni göra det nu!! Grym låt, kör den med vårt crew på tisdagar och koreografin kommer bli tung! Hur mår ni denna grå Måndag? Själv har jag spenderat min morgon hos vårdcentralen och fått penicillin nu, så nu blir det medicin i 10 dagar sen ska jag nog vara frisk.
Tänkte ändå ge ett försök att gå till jobbet imorgon, känner mig bättre i kroppen än vad jag gjorde förut.
Under helgen åkte jag hem till Alvaro och tog det lugnt framför tv:n och hade myskväll, lagade god mat med Alvaros mamma och gjorde äppelpaj till Idol. Har haft en jätte mysig helg verkligen och totalt avslappnande kanske det som gjort att jag frisknat till lite fortare, får bara hoppas att mitt penicillin hjälper nu.
Senare ska jag på årsmöte för föreningen jag undervisar i, får se hur det går vi ska väl bla planera en avslutning till våra elever nu när det börjar dra ihop sig. Ska bli enormt kul att se hur dom klarar sina 4 koreografier, kommer slänga ut en video sen när dom har uppträtt så ni får se hur duktiga dom verkligen är.
Nu tänkte jag nog äta något innan magen kurrar ihjäl sig, skriver nog imorgon eftersom jag kommer sova hos Alvaro inatt, vi hörs lots of love /E
 


Kommentarer
Postat av: Erica

Hej!

Tack så jättemycket :D Ja, absolut skulle vi kunna fixa ihop någonting :) Jag äger ju en rätt så profig systemkamera och jag har rätt grymma skills i photoshop, och det är det som gör att bilderna blir så pass bra. Jag använder mig alltså inte utav någon studio eller liknande utan gör det bästa av det jag har. Bara så att du vet att jag inte är någon profs-fotograf (vilket du kanske antagligen redan förstod) men absolut, vi kan prata ihop oss kanske via msn? ([email protected]) så kan vi bolla lite ideér och eventuella priser :) Take care ...

2009-11-23 @ 23:45:20
URL: http://sugafall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0