Love remains the same

Hej allihopa!
Hur mår ni? Jag börjar bli bättre nu vilket känns jätte skönt. Är tillbaka på jobbet och sliter, dansen tar jag det lugnt med, sparar all energi jag har till avslutningen istället. Min inspiration ligger på noll därför ville jag bara skriva lite kort, imorgon åker jag och Alvaro hem till hans bror och hans flickvän och deras lilla son Oliver, lördag blir det "kusinträff" ute på Lidingö, ja som ni ser kommer inte ha tid att skriva i helgen heller. Men men tänkte slänga in lite skön musik, när jag inte lyssnar på hiphop/Rnb/club osv så är jag en sucker för rockballader, så tänkte bjuda er på mina favoriter därifån, känns som en sån dag på något sätt vet inte varför riktigt men. Ha en jätte bra helg allihopa, Hugs/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0