Gyal bend ova

Hej allihopa!
Usch vad dagarna går fort nu, snart är det julafton och nyår och hela fedderuttan.
Jag är inte alls så sugen på att skriva idag, har alldeles för mycket att planera inför den kommande veckan med allt födelsedags planerande, avslutningar, audition, föröska få tag på en tjej ang en julklapp mm. Därför får ni lite musik istället tills jag känner att jag orkar skriva. Hoppas ni har haft en bra helg, min har vart jätte mysig har hunnit med att åka till Lidingö och hälsat på Alvaros kusin(er) så det har faktiskt vart en toppen helg. Nu ska jag hoppa in i duschen ha dte bäst hugs /E



Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!

Jag har just nu en "gissa bilden" tävling på min blogg. Om du svarar rätt har du chansen att vinna årets julklapp! Var med och svara rätt du med.



Ps. Jag kommer att ha 4 tävlingar innan jul, så du har ännu större chans att vinna! Ds.

2009-12-09 @ 13:55:05
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0