Efter regn kommer solsken

Hej allesammans!
Börjar sakta men säkert bli firsk från denna helvets förskylning som suttit i sen i tisdags. Stannade hemma från jobbet resten av veckan eftersom jag inte tycker det är speciellt trevlig att stå framför kunder med en rinnande näsa och servera mat mitt i allt, ni skulle väl inte vilja vara gäst till någon som snörvlar fram orden och som måste snyta sig var 3:e sekund lixom? I Fredags tog jag mitt arsle och åkte hem till Alvaro, har haft en så himla mysig helg med massa ompysslandes och roliga filmer och larvades till Idol, en Ipren och jag var helt plötsligt jätte pigg och låtades vara en artist och skämtade sammtidigt som dom sjöng under programmet. Lagade även en jätte god kycklig,fetaost och avokado sallad till min älskling och hans mamma, mycket uppskattad blev den så 1 poäng till mitt kockregister igen haha. Som sagt helgen har vart lugn och skön har verkligen fått vila upp mig lite men idag kände jag att jag bara behövde få dansa och vara med under lektionen eftersom jag känner mig bättre än vad jag gjort under veckan. Dagens lektion med våra elever gick as bra, dom är så äckligt duktiga som snappar upp allt på så kort tid och jag vet hur svårt det är att komma ihåg allt man lär ut. Min lektion gick super bra, vi fick koreografera själva vilket var skit kul, vissa hade ås himla bra slut att man blev rörd.
Nu ska jag röra mig mot sängen hade jag tänkt, upp och jobba imorrn nämligen så inge mer sov morgon för min del inte, kan lägga in en bild på mina nya älsklings tofflor, så mjuka och söta så man spricker nästan.
Take care you guys / Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0