Crawl

Hej allihopa!
Hoppas ni mår bra, själv är jag fortfarande sliten, halsen är svullen och näsan är tokig allt jag äter och dricker eller till och med luktar på, luktar SKIT!! och då menar jag skit. Var på jobbet idag men blev tillsagd att stanna hemma imorgon ovh gå till vårdcentralen så jag kan få ett läkarintyg på det med, får se vad dom har att säga om saken isåfall. Har någon utav er sett Rihannas nys video föressten till Russian Roulette? Så jävla stark video, jag vet inte vad det är med den låten men den berör mig som fan, man får värsta känslan av den, tung helt enkelt! Efter jobbet åkte jag till Huddinge och träffade "the crew" vi hade skit kul idag, även fast jag inte dansade med dom men fy fan vad jag har garvat åt dom, riktiga knäppisar men så jävla härliga personer. Har kommit hem och tagit det lugnt och tittat på Ugly Betty och Desperate, serie-nörd I know,har satt mighär och kikat i andra bloggar och försöker hitta lite mysig musik att lyssna på i vintermörkret. Skriver mer imrogon istället, känner mig så himla trött för tillfället, ni får njuta av lite videos så länge.
Take care /Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0