aj,aj,aj

Hej allihopa!
Spenderade helgen hos Alvaro men bestämde mig för att sova kvar där tills idag, därav uteblivet bloggande.
Hur har er helg vart? Min har vart helt ok, mysig men lite jobbig. I Fredags blev det som sagt Michael Jackson "This is it" med Rebecca,Rebbo,Belinda och Alvaro och den var GRYM! fick sån gåshud när han sjöng några av mina favoriter och det var med nöje som jag såg denna människa stå och framföra några av hans mästervärk. Han var verkligen en otroligt begåvad människa som fick gå igenom så mycket skit, man kommer dock aldrig få veta vad som var sant och falskt men jag tror att han var en person som förlorade sin barndom i ung ålder och tvingades bli vuxen alldeles för snabbt. Därav hans bettende och hans enda önskan att få vara barn igen, jag tror verkligen inte på att han skulle ha vart någon som utnyttjat barn sexuellt utan det är människor som ser sin chans att få hamna i rampljuset och få en fet summa pengar sammtidigt, det är vad jag tror om alla dessa anklagelserna mot Michael Jackson.
Efter Bion gick vi alla skilda vägar, när vi kom hem var vi as trötta och kudden ropade verkligen mitt namn.
Glömde skriva att jag var gäst Dj på The voice i Fredags dessutom, fick Black eyed peas nya skiva till äran haha.

Lördag morgon vaknade man av att Alvaros mobil ringde, vi skulle möta hans bror i stan kl 13.00 för att vara barnvakt till hans son, världens gulligaste lilla unge. Vi tog med Oliver och käkade, det gick as bra fick sitta och förklara för honom vad varje grönsak hette på min tallrik haha, sedan gick vi till Kulturhuset med honom så han fick leka av sig och det var nog uppskattat kan jag tro. Kl 16 var det dags för mig att jobba, tjänade iallafall in lite extra på 5 timmar så det var nice. Alvaro mötte upp mig på bussen när jag hade slutat vilket kändes bra eftersom det är så tråkigt att åka hela vägen hem till honom själv,kvällen bestog av tända ljus och massa mys.
Igår var vi på mässan i Älvsjö, Hälsomässan och Best of best där vi blivit inbjudna av vår förening tusen tack ska ni ha! Fick ett par guldia reebok skor som ska användas när jag får tillfälle, Alvaro vann en spikmatta åt mig som jag har prövat 2 ggr hitills och jag tycker det är jätte skönt att ligga på den där mattan, helt ärligt. Åkte och hade lektion med våra elever i Huddinge, det gick bra men det kommer gå ännu bättre på Söndag för då vet jag att dom kommer sätta det. Ska lägga upp slut resultatet när vi är klara med hela korren så ni får se hur duktiga våra elever är. idag har jag jobbat och nu sitter jag här och ska snart lägga mig i sängen, imorrn väntar rep med vår grupp som ännu ite har fått ett namn, jobb och tv:n får hoppas att svullnaden i halsen har gått ner tills dess annars blir det inget rep utan bara titta på.
Vi hörs imorrn innan det här inlägget blir allt längre, ha det bäst / Elin


slänger in den här låten pga den vackra texten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0