Veckans gång

Hej sötisar! Som sagt så sa jag att jag skulle försöka slänga in några inlägg från Alvaro men så blev det ju icke, njöt av tiden istället och hade inte lust att sätta mig och skriva osv så ni får ha överseende.
I onsdags åkte jag snabbt hem och böt om, sedan var det dags för Barcelona-Manchester, jätte mysig kväll faktiskt fick dock jätte ont i huvudet efter ett tag och blev inte alls så social längre. Efter matchen åkte vi hem till Alvaro och sedanvar det dags för sängen och upp till jobbet.
Torsag gick jag till jobbet trött och inte alls på humör att jobba men tiden gick fort och jag fick konstant sms om en överraskning när jag skulle komma hem och jag blev tvungen att stänga av mobilen. När jag kom hem till Alvaro igen fick jag först en ros sen fick jag blunda och gå in till badrummet då hade han gjort i ordning badkaret och tänt ljus och haft i rosen blad i hela badkaret, gissa om jag kände mig bortskämd då, min lilla sötnos.
Låg och slappna av i ungefär en timma tror jag och bara njöt, sen gick vi upp och fixade oss och begav oss ut i regnet för att köpa lite myspys till Slumdog Millionere, grymt bra film enligt mig rekomenderar den starkt till er som inte sett den ännu.
Fredag gick jag till jobbet igen och såg fram emot helgen som fan faktiskt, kvällen spenderades framför tv:n med Talang och Boston Legal, har fastnat totalt för den serien. Tog mig en ordentlig sovmorgon på lördagen men vi bestämde oss snabbt för att lägga oss på balkongen och sola innan det var dags att röra sig mot Södertälje.
När iv var på väg till Södertälje så fick vi veta att tåget inte gick hela vägen så vi hoppade av och tog erstättnings buss hela vägen till hans kusin. Bussen ska vi inte tala om, rena rama bastun kan jag säga iallafall, väl framme hos hans kusin så drog festen igång blev massa god mat och dricka sen var det röj hela natten, Grattis lilla gumman hoppas du hade en bra födelsedag, lägger upp bilder längre ner. Tog lite sovmorgon idag med och sedan gjorde vi i ordning frukost och satte oss på balkongen och har legat där i några timmar och solat idag. Har verkligen haft en jätte mysig vecka och rolig om inget annat. Efter ett tag gick vi ner och käka i Salems centrum och sen var det dags för mig att åka hem, här hemma har jag inte gjort så mycket kollat på Grey´s anatomy som jag missade i onsdags och bara tagit det lugnt. Har flummat runt med mina bröder och min kära mamma oxå som fick sin gulliga present idag. Köpte en bok som heter "Kära Mamma" från Bluebox, hon blev jätte glad och fick lite tårar i ögonen minsann. Vad har ni gjort för era mammor denna mors dag?
Nu tänkte jag slänga in lite bilder från helgens gång så skriver jag mer imorgon efter jobbet, glöm inte att kolla in veckans dans imorgon heller. Ha det bäst / Elin

Nathalies 20års dag, jag laddar upp fler bilder imorgon internet är sjukt segt. God natt!

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0