Mitt lilla paket

Hej igen, nu är jag hemma från jobbet, har suttit lycklig och skrattat åt mitt lilla paket som kom idag från Blue Box, kan inte säga vad det är för något eftersom det inte är dags att avslöja det ännu. Kan säga att det fick bli en morsdag present iallafall och något till min älskling i 1 års present hoppas ingen utav dom läser nu.
Jag fick som jag ville idag föressten på jobbet, skit lite folk men ändå så att man hade något att göra så det passade mig utmärkt. Nu sitter jag här och packar ner lite saker som jag ska ta med mig hem till Alvaro, ska sova där i några dagar tänkte jag, ska försöka mitt bästa att uppdatera därifrån. Klockan 20.00 ska jag dra in till stan och gå till Barcelona och äta middag och titta på finalen mellan Barceolna-Manchester United ska bli roligt faktiskt. Ska slänga ner de sista sakerna nu och lägga mig och vila ett tag framför tv:n tror jag, ni får ha en fortsatt bra onsdag så hörs vi imorgon puss / Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0