Just dance

Hej sötisar!
Hoppas ni mår bra och att ni har haft en underbar helg, jag har minst sagt haft en jätte trevlig vecka faktiskt. Senast jag skrev så var jag ju på väg till Gröna Lund, vi blev 5 st totalt som åkte dit men fan va vi hade kul. Vi började allt med att åka Berg-o-dal banan såklart, sen vart det nachos och en massa skratt. Efter det blev det 5-kamp och vinnaren blev Marie, GRATTIS! efter 5-kampen satte vi oss på Tyrol och tog en varsin cider och pratade en massa och skrattade en massa för den delen, jag stog för dagens sjukaste kommentar precis innan vi skulle gå och åka "Vilda Musen" och alla sa åt mig att svepa min cider så slängde jag ur mig " Nej men då blir det blött i vilda musen" och därefter bröt garvet ut såklart.
Sista åket och sen gick vi och köpte godis remmar och begav oss hemmåt, jätte bra ledaravslutning tyckte jag iallafall. Vi som var där hade as kul tillsammans. Nu har jag nyss kommit hem från Dance award i Solna, var någon av er där?
Jag åkte dit med min älskade vän Emelie och träffade jätte mycket folk man kände och inte sett på as länge.
Måste nog säga att min danslärares grupp var BÄST!
Babydollz ägde hela scenen enligt mig. Vi pallade inte stanna och kolla på när folk skulle battla eftersom det var så mycket folk och man fick typ inte plats och inte fan fanns det någon luft där inne inte, så vi rörde oss hemmåt och nu har jag satt mig här och tänkte snart gå och göra mig en omelett med tomat,lök och lite avokado på sidan om.

Jag måste ju även passa på att berätta en god nyhet som hände igår när jag och Alvaro och hans mamma var ute på promenad. Alvaro och hans bror var på audition till Midsomar Latino för några veckor sedan och stackarn som trodde att dom inte skulle komma vidare fick nog världens bästa telefon samtal igår, dom är uppskrivna på listan och ska uppträda den 20:e Juni, precis på vår 1 års dag kunde nog inte bli mycket bättre än så. Så se till att vara på plats 21.30 i Eggebygård på Midsommar Latino om ni vill få en chans att se framtidens artister. Ni kan oxå gå in på deras myspace om ni vill kolla ion deras musik för er som inte hittat dit ännu. www.myspace.com/chillizkingizz eller www.myspace.com/camaleon145 , nu ska jag nog göra min omelett jag slänger in bilder från dance award så fort jag fått dom av Emelie, min kamera vägrade funka idag.
/ Elin

Lite bilder från veckans gång.
Ink. den nya hårfärgen på mig.
  
På båten till Grönan
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0