Is it true

Puh! Vad jag har städat och legat i här inne i mitt rum, ca: 2½ timma tog det, inte så mycket kanske men nu är det rent. Hann tvätta 3 maskiner sammtidigt och pumpa musiken på hög nivå,dansa och sjunga emellanåt dessutom. Kan aldrig stå still eller vara tyst när jag städar, det kommer väl säkert bli det som blir mina klagomål när jag flyttar hemifrån, min sångröst kommer störa alla grannar. Jag har hunnit varva ner, slagit mig ner i sägen och tittat på tv med lite naturgodis och en ny cosmopolitan tidning. Nu tänkte jag faktiskt kolla på Spårlöst, juste glömde berätta om min sjuka dröm, drömde att jag födde en liten pojke vid namn Leo och denna lilla varelse var så söt och jag gick runt med honom i en barnvagn och var så stolt, vad betyder det egentligen?. Kan ha att göra med att jag är ett stort fan av namnet Leo äsch jag vet inte riktigt. Det får bli allt för den här gången glöm inte att spana in veckans dans för er som missat detta.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0