I´m home

Hej sötisar!
Hoppas er dag vart bra, vet att min dag började väldigt dåligt, dagen har vart trög och inte alls fylld med dricks då syftar jag på att det inte alls vart mycket folk idag. Men fick väldigt fint besök som jag uppskattade väldigt mycket, min kära Emelie och Michelle kom förbi för middag, satt med dom ett tag och pratade osv, blev oerhört glad att ni kom sötisar!.
Såg att jag fått en kommentar ang att jag håller på med dans och undervisar och om jag kan ge tips på skolor nära Huddinge, jätte spännande att någon frågade.Nu fick jag som en liten uppgift och lite inspiration att skriva om något.
Jag undervisar som sagt i en förening i Huddinge som kallas för Korpen Sportis i vår förening har vi olika sorters aktiviteter, jag och min pojkvän undervisar förtillfället barn i åldrarna 8-12 år, det finns en barn grupp där de utövar både barngympa/dans så ett hett tips till dig som undrade är att söka upp föreningen om du ville ha i Huddinge runt den åldern. Annars kunde jag faktiskt inte hitta något som låg i Huddinge, mitt tips är att söka runt bland olika föreningar som kan finnas i närheten av Huddinge,annars tipsar jag verkligen om skolor i Stockholm. Glömde berätta en rolig grej som hände på jobbet, har fått ett gratis gymkort i en månad från jobbet på Sats i Älvsjö, så nu kan jag äntligen gå och träna när jag känner för det, blev så otroligt glad när jag fick frågan om detta. Nu ska jag lägga mig i soffan med ett glas persikojuice och kolla på Sex and the city, skriver imorgon igen ögonen börjar bli lite tunga.
God natt allihopa / Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0