Helevete

Godmorgon sötnosar!
Har försovit mig såklart, så nu blir det slänga på sig kläderna och sminket och hoppa på nästa tåg mot jobbet.
Jag hatar verkligen att försova mig, känns som hela dagen blir fel pga av det. Och vad fan betyder det när man drömmar att man blir skjuten, har drömmt detta typ två dagar nu men blir skjuten på olika ställen, ska fan kolla upp det.
Ursäkta svärorden men är stressad och hungrig och sen till jobbet så jag slänger bara ur mig det som kommer nu.
Måste kila ha en perfekt dag, skriver när jag kommer hem ikväll.
/ Elin

Kommentarer
Postat av: M

Hejsan!!



Har sett att du håller på mycke med dans även som lärare vad jag förstår.. Tänkte höra om du vet nå dansskola för flickor från 6år i huddinge eller runt om... =)

Tack

2009-05-14 @ 15:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0