Gröna lund

Hej sötisar!
Sorry för att jag inte skrev något igår, jag var ju som sagt uppe väldigt tidigt och åkte ut till Sjödalsgymnasiet för både färg och klippning. Resultatet blev jätte fint, kunde inte färga håret så mycket ljusar eftersom jag hade så många olika färger i håret för tillfället, men nu känns det både fräscht och nu kan jag äntligen börja spara långt hår igen.
Jag blev klar runt 13.00 igår och efter det följde jag med Alvaro och hans kusin till donken och käkade lite snabbt, sen åkte jag raka vägen hem.
La mig och vilade och tog det lugnt ett tag innan älsklingen dök upp, vi hann iprincip bara äta middag innan min mamma kom in och frågade om vi had elust att gå ner till sjön med henne och pappa och hunden. Det var as mysigt faktiskt, vi satt på en filt och drack varm choklad och kollade ut mot vattnet. Får ladda upp bilder på den nya hårfärgen och från sjön imrogon för just nu sitter jag hemma hos älsklingen och ska snart röra oss mot Gröna Lund där vi har ledaravslutning idag.
Vad ska vi göra där då, jo vi ska ha 5-kamp och åka lite attraktioner, får se om jag vågar mig på deras nya "Insane" är ju som sagt bara 2 attraktioner som ingår i vårt häfte tydligen, jag hade ju hellre sett att vi fick ett åkband men men.
Nu tänkte vi nog börja röra oss så fort jag får upp Alvaro ur sängen som fått för sig att han ska vila, jag hoppas ni får en underbar kväll så skriver jag imorgon igen / Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0