God natt

Usch vilken dag, fullt med folk på jobbet alla hungriga och som verkligen inte förstår när dom ser att man springer med händerna fulla med disk att man håller på så gott man kan eller när man springer med mat och fyller på sallads bordet så dom ska vara nöjda. Nej då ska det klagas över något annat när man springer förbi dom antingen är bordet smutsigt eller så vill dom ställa sina jäkla tallrikar på det tunga lastet man redan har på ena handen, ibland blir jag verkligen trött på att jobba i restaurang men jag kämpar på, gillar ju fortfarande att servera osv men nästa år får det nog bli ändring.
Var lite duktig i morse föressten har vart rätt duktig de två dagarna som vart har nämligen promenerat till och från jobbet från Älvsjö, måste passa på när solen skiner och få lite sol på kroppen, som sagt regnet kom ju nu ikväll så det var nog tur man vet aldrig med vädret.
Efter jobbet var jag helt slut i kroppen och inte hjälpte det att man fick ett sms om att man inte alls skulle ut till Huddinge idag, så jag ringde min vän Sandra som bjöd hem mig till henne en stund. Vi degade rätt rejält hemma hos henne och tiden rann iväg och tröttheten kom ikapp en på vägen. Här hemma har jag bara tagit det lugnt, tagit en dusch och kollat på Ugly Betty och Desperate Housewhifes. Imorgon blir det jobb igen sen snabbt hem och byta kläder för att sedan åka och käka på Barcelona med älsklingen och hans familj, ska bli riktigt mysigt faktiskt. Nu har jag gått lite bilder från i Söndags när jag och Emelie var till Solna för Dance award lägger upp dom här nedanför, nu ska jag röra mig mot sängen är extremt trött i kroppen och behöver få lite sömn känner jag.
Skriver imorgon igen ha det gött / Elin


  
BabyDollz
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0