Early morning

Urk vad jag är uppe tidigt, har nog inte vart uppe såhär tidigt och ska åka med den buss jag ska sen jag gick i skolan.
Blev inte många timmars sömn här inte, fastnade vid min comsopolitan tidning ett bra tag. Nu har jag precis fixat mig och ska snart göra mig redo att åka ut till Sjödalsgymnasiet för modell för klippning och färgning. I´m scared! jag är ju riktigt petig när det gäller frisörer osv eftersom dom aldrig verkar förstå vad jag menar, men jag litar på Alvaros kusin den här gången, får se vad jag kommer hem med får hårfärg dock, kanske inte alls blir ljusare som jag vill.
Nej nu måste jag slänga i mig frukost, jag skriver när jag kommer hem igen, lovar att ta ett före och efter kort dessutom på mitt morgontrötta lilla nylle. Ha en bra dag / Elin
Ungefär såhär känner jag mig just nu.


Kommentarer
Postat av: Foki

svar: Tack så mycket! :)

2009-05-19 @ 14:37:00
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0