Dutty Wine

Hej sötisar!
Förlåt ännu en gång för dålig uppdatering men jag åkte hem till Alvaro i Fredags och orkade inte sätta mig och blogga det första jag skulle gjort nu när vi fick vara ensamna och allt.
Så i fredags var jag alltså hemma hos älsklingen och tog det lugnt, senare på kvällen så blev vi tvugna att gå och möta upp hans mamma hemma hos deras kusin och hjälpa henne att bära hem en dammsugare. Blev en jätte rolig hemgång kan jag säga med mycket skratt åt denna dammsugare. Lördag morgon åkte jag till jobbet och slet hela dagen, det var så skönt att jag kunde gå en tima tidigare eftersom ajg så gärna ville hinna tillbaka hem till Alvaro till Eurovision. Så vid 20.00 åkte jag från jobbet och Alvaro satt på bussen eftersom han vart och hälsat på sin bror, när vi kom hem var jag som fastklistrad framför tv:n och satt och höll tummarna. De 4 som jag höll på var faktiskt Norge,Island,Azerbaijan eller hur det stavas och Turkiet, fanns många bra bidrag utöver det men dessa 4 gillade jag extra mycket.
Idag har jag och Alvaro vart till Blue Hill och dansat, han följde med mig och prövade och fan vad vi hade kul idag asså, fick lära oss ett nytt steg som kallas dutty wine och jag kan säga redan nu att fy fan vad min nacke är öm haha, kan slänga in ett video inlägg så ni kan få se vad vi tränat på idag. Efter dansen åkte jag raka vägen till jobbet och inte var det min dag idag där borta, krossade en öl flaska rätt i golvet samt ett glas, kan bli så ibland när kroppen inte hänger med riktigt. Har kommit hem och sökt lite på youtube på gårdagens final av eurovision, kände att jag ville höra några låtar igen.
Denna vecka blir en fullspeckad vecka av roliga saker detta kommer hända:
Måndag - Ska på möte, vill inte gå in på detaljer riktigt.
Tisdag - Vara modell för Alvaros kusin som ska klippa och färga håret på mig
Onsdag - Jobba, Ledaravslutning på Gröna Lund
Torsdag - Inga planer ännu
Fredag - Jobba, min sista dag innan nya schmat rullar ingång veckan efter.
Lördag - Inga planer
Söndag - Dance award i Solna ungdomscafé BE THERE!

Det är alltså min vecka, och nu ska jag slänga in min riskudde i mikron till min nacke och lägga mig i sängen och se om det finns något på tv:n. Jag LOVAR att jag skriver imorgon ige, måste bli bättre på detta nu känner jag. Tills dess får ni ha det bäst, sov gott /Elin


De här tjejerna vet verkligen hur man gör, då kanske ni kan förstå varför min nacke gör ont idag haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0