Day&Night

Nu är jag hemma igen från mitt möte i Huddinge, gick jätte bra, hann även träffa älsklingen en snabbis innan han skulle iväg till Fittja med sin bror. Nu har jag satt på The Voice och ska ta tag i mitt äckliga rum om jag ska vara ärlig, har inte orkat städa på ett bra tag och nu börjar jag känna mig som de på tv:n som inte städat på flera år, nej nu överdriver jag lite men det börjar bli instängt med skräp, måste verkligen städa.
Inte så lätt när man har så jäkla mycket saker i rummet som skulle behöva slängas går ju inte riktigt att få det så som man vill, hoppas ni har haft en bra dag hitills. Fy fan säger jag bara för min nacke idag det är värre än igår och gör ont så fort jag vrider och vänder på mig, nej tillbaka till städandet caio / Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0