Sen uppdatering

Hej allihopa! Sorry för en skit dålig uppdatering som vanligt, väntar som sagt på bilder sen förra veckans studentskiva och har inte haft så mycket att skriva tills nu. Kan berätta att förra veckans studentskiva som då var min älsklings var jätte mysig. Jag,Nadia och Patricia gick och käkade på kinesisk restaurang innan skivan och satt och pratade i några timmar och drack vin. När vi kom fram så var det hög party stämmning, gillade dock inte en tjej beteende där och blev nästan så irriterad att jag tänkte ta tag i henne och säga åt henne, orkar inte gå in på detaljer. Köpte en jätte söt svart klänning från Gina Tricot som fick bli kvällens outfit, dock har Alvaro de bästa bilderna där man ser klänningen bäst.
Vi lämnade hans skiva glada och trötta i kroppen av allt dansande men riktigt roligt hade vi.
Sov i Hägerstensåsen den natten och åkte till jobbet dagen därpå, trött och hungrig och inte alls pigg på att jobba, men kämpade mig igenom dagen. I lördags var jag med min älskling till Vasa Teatern för att se på elevföreställningen som sattes upp av vår gamla dansskola, träffade de super söta gamla dansläraren Evelina och Hanna som oxå följde med oss på föreställningen. Inte alls som jag förväntade mig, fanns inget liv kvar kändes det som. Standarn hade sjukit extremt mycket tyckte jag och den enda grupp som verkligen fick liv i stället var nog Evelinas gamla grupp som enligt min åsikt ägde scenen.
Enormt mycket applåder till er streetare som lyckades göra swing, vet att ni kanske inte gillade den men ni var sjukt duktiga!

Fick ett erbjudande av Annika ägarn av Annikas dansskola om att komma tillbaka och jobba som danslärare för nybörjare 8-12, dock kändes det inte som om tiden skulle räcka till nu när jag går in i nytt schema och allt, men tanken var god och jag uppskattar att hon frågade iallafall.
När vi står på centralen och pratar osv så hör man folk som skriker lite och vinkar och förbi oss med bara några meters avstånd går självaste kronprinsessan Viktoria förbi oss, helt sjukt kändes det eftersom ingen utav oss verkade fatta något. När hon passerat ser vi yttligare ett känt ansikte nämligen Sibel som står och köper mat från Burger King, kunde inte låta bli att skratta lite i det tillfället, dock fegade alla ur och ville inte fråga om vi kunde få ta kort med henne, ville inte störa henne mitt i maten dessutom.
Den här veckan har man bara tagit det lugnt, vart med älsklingen och jobbat lite, blir jobb både Torsdag,Lördag och Söndag denna vecka, och självklart dans.
Tänkte slänga in lite bilder här nedanför, ska lägga mig och titta på sex and the city nu och försöka sluta sukta efter Ben&jerry glass haha. Pok Elin


Min mat i onsdags grymt god!

Min Casanova tydligen, Cristian och Pati, Nadia och Viktor
   
  

I Lördags efter Vasa Teatern
 
Ego pics
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0