Bilder

Hej igen allihopa!
Nu är jag hemma igen, fick vänta 1½ timma på att det skulle bli min tur för att göra ett pass. Efter det tog jag en sväng till Farsta och köpte en ny klänning och lite accesoarer till det, tänkte ha det till imorgon så blider får ni se på onsdag eftermiddag isåfall från imorgon kväll. Annars har jag bara kommit hem och duschat, ätit middag och slagit mig ner framför tv:n och bara kopplat av, ska snart lägga mig i soffan igen och ta en kopp te. Men nu tänkte jag ladda upp bilder som jag inte visat upp ännu så varsågoda, skriver imorgon igen Pok /Elin


Bowling time
   
Lunch på John Chris
 
Min födelsedag
 
Blandade bilder
     
Modevisningen som Alvaro (Ckz) och hans bror Victor(Camaleon) uppträdde på.

Kommentarer
Postat av: Anette

Tack! Vet inte riktigt mer vad jag kan säga nu. Men ja, tack, och hälsa till Sandra!

2009-05-13 @ 22:09:04
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0