4:e Maj

Oj oj oj, Förlåt alla ni som brukar läsa här inne.
Jag har verkligen inte orkat eller haft tid att skriva på länge nu men jag ber om ursäkt. Nu är jag tillbaka pigg och fräsch kollade upp min blogg när jag senast skrev och det var nog tre veckor sedan, så jag ska försöka komma ihåg vad man gjort under de veckorna. Vi har haft avslutning med våra elever som bland annat uppträdde i Huddinge centrum på Huddinge dagarna, dom var så grymma allihopa!, sen hade vi avslutning för föräldrar osv där det blev medalj utdelning och jag och Alvaro fick blommor och choklad som tack för denna termin.
Jag har haft möte på jobbet ang sommarn och arbetstider och det nya schemat som rullar igång nu i maj, jag ska nämligen jobba mån-fre mellan 10.30-15.00 från och med 25:e maj eftersom tjejen som jobbar luncher nu ska ha barn om två månader. Vad har jag mer gjort jo jag har ju självklart jobbat och slitit som vanligt, och dansat på Blue hill.
Varit på student skiva för min kompis lillebror som tar studenten i år, tiden har gått så fort. Kan slänga upp bilder sen.
Skulle ha haft ledaravslutning för dansen förra onsdagen men fick ett samtal av min chef att Grönan var stängd så vi fick skjuta upp det till 20:e maj istället då blir det 5-kamp och massa annat.
Valborg firade jag med min älskling hemma hos hans morbror som fyllde år, där blev det god mat,dricka och tivoli där vi käkade sockervadd,churros( har inte ätit på flera flera år), åkte en karusell höll på att garva ihjäl mig. Sen vart vi så himla trötta så jag och Alvaro gick hem och la oss.
Dagen efter vaknade man av att någon sprang in i hans rum med små steg och när jag tittade upp så var det hans brorson Oliver, dom hade också spenderat natten hos Alvaro. Vi tog upp honom i sängen så låg vi där alla tre och mös medans Alvaros bror gjorde i ordning frukost till oss alla. Senare under dagen tog vi med oss en stor filt och gick ner och köpte mat och satte oss i solen och hade det mysigt där.

Jag har även köpt mig en skinn jacka av Nadia ( Alvaros brors flickvän), äntligen har jag hittat den jag ville ha.
Vad har vi mer gjort, jo jag har ju glömt bort att lägga upp bilder på saker som har hänt, bland annat när jag och älsklingen var och fikade, att vi var och bowlade och jag vann!! bilder kommer upp sen.
Jag har inte mått så himla bra och istället för att skriva här och påverka bloggen så har jag struntat i det, min blogg må vara personlig men jag vill inte dra in sådana personliga saker, men jag mår så jävla bra nu, LYCKLIG!!
Vad händer i veckan då? Jo idag ska jag åka och skaffa ett nytt pass/id något som ser ut som ett ID kort men funkar som pass i EU länderna,får hoppas att jag inte ska åka iväg någonstans där den inte gäller. Imorgon är det studentskiva för älsklingen som också går ut i år, dom har temat cocktail, och jag kan bara säga det att jag har blivit så trött på detta tema! känner mig tvungen att köpa nya kläder hela tiden, men den här gången strejkar jag, jag tar något jag har i garderoben. Kommer bli en helt galen kväll/natt kan jag tänka mig, ska upp och jobba dagen efter dessutom (BLÄ).
Annars jobbar jag Onsdag, Fredag och Lördag denna vecka, sen blir det dans på Söndag. Nu ropar pappa att vi borde åka så jag slänger in bild inlägg senare när jag kommit hem igen, ta hand om er pok Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0