26/5

God morgon allihopa!
Hoppas ni sovit gott, jag har sovit lite oroligt inatt vaknade två gånger men somnade om lika snabbt igen.
Nu sitter jag här med en stor kopp te och två mackor och ska snart dra mig iväg till jobbet. Känns lite konstigt i kroppen nu när man har vart van att vara ledig mån-tis så helt plötsligt går jag upp mycket tidigare än jag gjort förut, men jag vänjer mig tillslut. Efter jobbet ska jag till Huddinge och  träffa min vän Maria och hennes dotter så jag kommer hem lite senare ikväll tror jag, måste ju hem till Ugly Betty och Deperate Housewifes också. Det var allt jag hann skriva nu, måste snart springa ner till bussen, bussen jusste måste köpa nytt busskort, fan vad jag hatar dte här att det ska vara så jäkla dyrt med ett sånt kort, men men nu är det brottom hörs senare / Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0