25/5

God morgon på er!
Här sitter jag nu och är förberedd på en ny dag med mitt nya schema, är lite nervös av någon anledning tror det är för att det är första gången jag kommer göra allt själv och ingen Linda finns där att skratta med, men imorgon jobbar Becca så då får man sällskap iallafall haha. Tänkte att vi slänger in veckans dans lite senare när jag kommit hem från jobbet eftersom jag inte hinner det nu så att säga. Denna vecka ser ut såhär:
Måndag - Jobba 10.30-15.00
Tisdag - Jobba 10.30-15.00 och träffa min vän Maria och hennes dotter Melody
Onsdag - Jobba, Middag + Fotbolls match på Barcelona med älskling och hans fam.
Torsdag-Jobba 10.30-15.00
Fredag-Jobba 10.30-15.00
Helgen är ej planerad, så vi får väl se vad jag hittar på, om det är fint väder funderar jag nästan på att ta en picnic korg och bara sätta sig någonstans vid vattnet och njuta, förhoppningsvis med min älskling.
Nej nu måste jag kila, vi hörs igen när jag kommit hem / Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0