Symbiosis

Hej allihopa!
Shit vad det var länge sen jag skrev nu förlåt, jag har haft fulla veckor och har inte haft någon tid at sätta mig ner och skriva förrns nu. Så vafd har jag gjort för att vara så upptagen?, jo jag har äntligen löst alla problem som funnits mellan mig och min tjejkompis, äntligen har vi kunnat sätta oss ner och prata igenom allt som hänt och allt utöver det vilket känns så skönt. Hon är inte bara en del utav mig utan även den som jag växt upp med tillsammans därför är det så viktigt att hålla vänskapen vid liv, vänskap är ju som ett förhållande man måste ha tillit,förståelse och kunna ha förmågan att förlåta varandra och acceptera varandra.
Jag har vart på Ikea och kollat på sängar med min älskade mormor och morfar, dock hittade jag ju den som jag hade tänkt köpa men den var ful i verkligheten tyckte jag, så det får kanske bli en annan än den jag skulle köpt.
Jag har firat min tjejkompis som fyllt 21 år köpte en liten present som representerar oss båda, har även jobbat en hel del och bänkat mig framför tv:n nästan varje fredag med älsklingen och kollat på let´s dance, har aldrig varit ett fan av det tidigare men det var något med årets deltagare som jag gillade.

Förra veckan var jag en sväng till Erotik mässan men mina kära vänner Sandra och Emelie och min älskade pojkvän, vi hade as kul där och jag var ju jätte nära på att tattuera mig igen, vi gick nog runt där i ca 3,5 timma innan vi bestämde oss för att gå och äta på donken och sen röra oss hemmåt. Kom hem rätt sent eftersom jag och Alvaro fick vänta på tåget i en halvtimma men det gjorde inte oss något. Dagen efter det träffade jag min kära vän Michelle, åkte hem till henne och hon fixade mina naglar tyvärr har jag inte hunnit ta kort på dom men det blev jätte fint.
Vi mötte upp Emelie och tog oss en sväng till Farsta centrum och inhandlade lite saker sen gick vi och käka på en kina restaurang och hade dte jätte trevligt. När Michelle bestämde sig för att åka hem gick jag och Emelie och solade, brände mig igen såklart och brännan har suttit i 3 dagar nu.
I Fredags var det dags att kolla på min älskling när han och hans bror skulle vara med i en hiphop tävling i Huddinge, tog med mig mina vänner John,Polle,Oliver och Michelle dit som support, tyvärr vann dom inte men dom var grymma ändå, de enda som stack ut ur mängden om man säger så, slänger upp bilder lite senare.
Vad har jag mer gjort, förutom att jobba, umgås med mina vänner och varit med min pojkvän, jo jag har dansat på Blue hill, förra veckan var Alvaro med dig och filmade när vi hade lektion, man får sådan himla träningsvärk därifrån men det är bara skönt. Slutet börjar även närma sig för våra elever som vi undervisar för, hoppas på en bra avslutning.

Om 9 dagar är dte min födelsedag, som ska firas lite smått bara känner inte att 21 är något stort i sig faktiskt, blir middag hemma hos mormor och morfar med familjen och Emelie,Sandra och Alvaro, sen får vi se vad Alvaro planerar till långfredagen då han ville ta ut mig och fira mig. Nu har jag lite brottom måste nämligen slänga mig iväg till jobbet och hämta upp lite saker jag glömt där, sen blir det sola och ett viktigt möte senare ikväll är väldigt nervös, kan berätta senare vad det handlar om. Ni får ha en bra måndag så skriver jag senare pok Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0