Massa skoj

Hej allihopa!
Nu är jag här igen, förlåt att jag varit dålig på uppdateringen nu igen, går ungefär en vecka tills jag skriver något har jag märkt. Hittade kläder till dopet iallafall, fick bli svarta fin byxor, vitt linne och en svart kavaj och pumps. Fick även en enormt fin ring av älsklingen som jag älskar väldigt mycket.
Har även hittat ett par jätte bekväma sneakers på Deichmann, ett par grymt snygga baggy jeans från Vero Moda, och leggins från Cubus samt ett par leggins från Vero Moda. Har äntligen shoppat lite, behövdes för själen tror jag och garderoben. Dopet iallafall var jätte fint, Melody som min kompis dotter heter fick massa presenter av mig och Alvaro fick hon en månads björn i glas med vingar i hennes månads färg och ett halsband till det. Under veckan som gått har jag jobbat, lagade as god mat faktiskt på jobbet riktigt stolt över mig själv och umgåtts med Alvaro och bara haft det mysigt tillsammans, dansat i lokalen i Huddinge och gjort klart första dansen till våra elever och larvat oss såklart och skakat arslet av oss.
Ännu en helg har passerat förbi och jag har bara tagit det lugnt faktiskt, idag var det som sagt första dagen efter barnens lov så hårda tag var det som gällde under lektionen idag, efter det gick jag och älsklingen till BR leksaker för att hitta något till hans kusins barn som fyllde år, sen var det raka vägen till Solna och dansa på Blue Hill, lektionen dödade mig totalt, var helt slut bara efter uppvärmningen, dansen gick sådär lite svårt faktiskt, men det är kul att äntligen få pressa sig själv och lära mig något nytt.
Efter träningen mötte jag Alvaros mamma och moster på tåget mot Tullinge till kalaset.
Älsklingen kom lite senare och vi åt tårta,sjöng och kolla när Romeo öppna presenterna, så himla söt unge asså.
Efter kalaset var det dags för mig att dra mig hemmåt, här hemma har jag tagit det lugnt, tittat på parlamentet och Wipe Out som hade premiär idag, satt och garva som fan och önskade verkligen att jag hade fått pröva banorna de gjort upp, såg ju så himla roligt ut. Annars har jag faktiskt inte gjort så mycket, målat naglarna och gjort ansiktsmask i ansiktet, testa Chocklate mud mask tror jag det hette, luktade riktigt gott men var dessvärre jätte jobbig att få av men annars känns det bra, sitter och doftar choklad i ansiktet just nu. Ska snart gå och lägga mig imorgon blir det lunch med älsklingen i stan förmodligen Sala Thai så grymt god mat!! Slänger in lite bilder på mina nya saker som hamnat i garderoben osv ta hand om er puss Elin

Min goda kyckling pasta
 
Nya leggins
   
   
Min nya ring från Alvaro
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0