Trött och sliten

God morgon sötisar!
Hoppas ni mår bra, min jäkla rygg gör så himla ont igen, fattar lixom inte. Jag måste vara försiktig på jobbet idag så jag inte överbelastar den som jag har en tendens att göra ibland. Har ni sett föressten SOLEN!! Det är kallt ute men solen skiner och då mår man genast lite bättre eller vad säger ni? Jag personligen tycker att humöret förändras beroende på vad det är för väder och man ska njuta så länge det varar. Nu sitter jag här med min kopp te och funderar på om man ska boka en massage kanske?, kanske inte riktigt läge för det ändå med tanke på att jag måste spara ihop pengar osv.
Nu tickar klockan iväg måste kila till bussen, ha en bra Tisdag allihopa / Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0