Studenter 09

God morgon mina söta läsare!
Fy fan vad skönt med sovmorgon, när jag vaknade blev jag ororlig att jag försovit mig till jobbet men sen kom jag på att jag hade tagit ledigt. Ja ni idag är det en ganska stor dag för ungefär hälften av stockholms alla gymnasie elever nämligen studenten 09. Själv ska jag åka ut till Sjödalsgymnasiet i Huddinge och se när min älskling och hans kusin springer ut, som jag har väntat på denna dag. Alvaro var nämligen med mig den dagen jag sprang ut för 2 år sen och firade mig på flaket så jag vet vilken jävla känsla det är att springa ut. Jag får typ panik här hemma eftersom jag ska åka om två timmar och har inte en aning om vad fan jag ska ha på mig? Men en sak vet jag, vädret ska inte få stoppa mig.
Jag kommer inte uppdatera något tror jag under denna helg eftersom hela denna dag ska firas, får jag lite tid imrogon så gör jag det annars får ni ha en skit bra helg osv, dags att fixa sig och fan jag har fått en sån här vad heter det nu då, VAGEL!! usch mitt högra öga gör ont som fan, så himla typiskt faktiskt. Nej nu tickar klockan och jag måste verkligen fixa mig nu, ha en skit bra helg och GRATTIS till er alla studenter! / Elin

Jag 2007 på min student!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0